9 Aralık 2012 Pazar

Man of Simple Pleasures

                   Direk beni tanımlayan bir cümle olarak çıktı karşıma bir gün. Sevdiğim bir grubun sevdiğim bir parçası olmasıyla birlikte bir de baktım 'basit zevklerin adamı' cuk diye oturuyor bana. Çoğu zaman basit düşünmek kolayıma gelir, aklıma yatar, içine girilecek çoğu uğraştan da kurtarır beni. Her işe başlarken dile getirmekten çekinmediğim 'bir şey olacağından değil ya işte...' cümlesi de onu tamamlar niteliktedir aslında.  Hal böyle olunca beni oyalacak zevkler de küçülüp cebime girecek boyuta geliyor. Tarımla gelen yerleşik hayat dönemine kadar göçebe yaşayan dayıların taşınabilir sanatlarla ne kadar mutlu olabileceklerini düşünmüşümdür hep. Hassktrlan! Neyse basit zevkler diyorduk. Tam bu noktada 21yy da ortaya çıkardığım baş yapıtım akla gelir. Kendisi sadece içi su dolu bir kavanoz değil. İçerisinde Matrix'in neosuna göbek deliğinden giren verici, tarayıcı, nereye gittiğini belli edici gibi şeyler barındırıyor. Hsssktrlan!(2) Halk arasında  kelebek mühür olarak da bilinir ve kendisi birçok sektör için uygulanabilir pratik bir üründür. Elektrik borcunu her zaman geciktirdiğimizden kendisiyle eskilere dayanan bi tanışmışlığımız var. Sonuç olarak taşınabilir bir sanat çıktı ortaya. Ötesine berisine gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder